Privind închirierea prin licitație publică a bunurilor imobile- spațiile comerciale și locurile destinate producătorilor agricoli individuali sau asociați, din Piața                  Agroalimentară

I. OrganizatorS.C. ADMINISTRAȚIA DOMENIULUI PUBLIC BEIUȘ S.A.

II. Licitație SECTOR A (producători agricoli)

Mesele destinate producătorilor,  prevăzute în Regulamentul pentruorganizarea și funcționarea piețelorPlanul de sectorizare a PiațeiAgroalimentarerespectiv:

2.1 SECTORUL A- producători agricoli individuali sau asociați, cu atestat de producător– 253  locuri.

2.2 Licitaţia pentru mese destinate producătorilorva avea loc la data de 16.08.2022 ora 0900 la Piața Agroalimentară din municipiul BeiușjudBihor.

           Preţul licitaţiei pentru mesele destinate producătorilor s-a stabilit prin aplicarea tarifului   unitar de 100 lei/ml./lună, cu T.V.A . inclus.

2.3 Documentația de licitație: Pentru a putea participa la licitație, cei interesați trebuie să achiziționeze documentația de licitație. 

Documentația de licitație-cuprinde toate informațiile necesare privind obiectul, condițiile de participare, organizarea și desfășurarea a licitației. Aceasta se va achiziționa de la sediul organizatorului (str. Horea, nr. 9 fost EDILUL) în schimbul sumei de 50 lei (pentru care se va emite chitață și care va trebui depusă 

2.4 Data limită și locul de depundere a documentelor: 

Documentele se vor depune în dosar plic, sigilat, la sediulorganizatorului (secretariat), până cel târziu în data de 11.08.2022.

2.5 Documentele necesare:

• Atestat  de producător și carnet de comercializare a produselor din sectorul agricol- pentru producători

• Dovada achitării garanției de participare la licitație

• Dovadă achitare contravaloarea documentație de licitație

• Declarațiie de participate (înscriere) la procedura- Formular nr. 1- original

• Plata creanțelor restante provenite atât de la facturile S.C. A.D.P. BEIUȘ S.A. cât și a celor provenite de la Primăria Mun. Beiuș. 

• Copie C.I. a producătorului/administrator

III. Licitație Spații Coemrciale:  

Spațiile comerciale prevăzute în Regulamentul pentru organizarea șifuncționarea piețelorPlanul de sectorizare a Piaței Agroalimentarerespectiv:

3.1 Spaţiile comerciale din Piața Agroalimntarăprezintă următoarele suprafeţe utileconf. planului de situație:

                                            1. spaţiul comercial nr. 1     – suprafaţăutilă:   5,13 mp.;

                                            2.  spaţiul comercial nr. 2     – suprafaţăutilă: 12,78 mp.;

                                            3.  spaţiul comercial nr. 3     – suprafaţăutilă: 30,76 mp.;

                                            4.  spaţiul comercial nr. 4     – suprafaţăutilă: 14,60 mp.;

                                            5.  spaţiul comercial nr. 6     – suprafaţăutilă:  5,51  mp.;

                                            6.  spaţiul comercial nr. 7     – suprafaţăutilă: 8,95 mp.;

                                            7. spaţiul comercial nr.  8     – suprafaţăutilă: 11,70 mp.;

                                            8.  spaţiul comercial nr. 9     – suprafaţăutilă: 6,12  mp.;

                                           10. spaţiul comercial nr. 11   – suprafaţăutilă: 15,70 mp.;

                                           11. spaţiul comercial nr. 12   – suprafaţăutilă: 17,19 mp.;

                                           12. spaţiul comercial nr. 13   – suprafaţăutilă: 8,82 mp.;

                                           13. spaţiul comercial nr. 14   – suprafaţăutilă: 8,79 mp.;

                                           14. spaţiul comercial nr. 16   – suprafaţăutilă: 8,46 mp.;

                                           15. spaţiul comercial nr. 17   – suprafaţăutilă: 12,63 mp.;

3.2 Licitaţia pentru spațiile comercialeva avea loc la data de18.08.2022 ora 0900 la Piața Agroalimentară din municipiulBeiușjudBihor.

           Preţul licitaţiei pentru spațiile comerciale s-a stabilit prin aplicareatarifului unitar de 45 lei/mp./lună, cu T.V.A . inclus.

         3.3. Preţul de pornire a chiriei lunare pentru folosirea unuispaţiu comercial  este:

1. Spaţiul comercial nr. 1     – suprafaţă utilă:  5,13. mp  – preţ pornire: 45 lei/mp/lună cu TVA. inclus; 

2. Spaţiul comercial nr. 2     – suprafaţă utilă: 12,78 mp. – preţ pornire: 45 lei/mp/lună cu TVA inclus.;

3. Spaţiul comercial nr. 3     – suprafaţă utilă: 30,76 mp. – preţ pornire: 45 lei/mp/lună cu TVA. inclus;

4. Spaţiul comercial nr. 4     – suprafaţă utilă: 14,60 mp. – preţ pornire: 45 lei/mp/lună cu TVA. inclus;

5. Spaţiul comercial nr. 6     – suprafaţă utilă: 5,51   mp.   – preţpornire: 45 lei/mp/lună cu TVA.inclus;

6. Spaţiul comercial nr. 7     – suprafaţă utilă: 8,95   mp. – preţ pornire: 45 lei/mp/lună cu TVA. inclus;

7. Spaţiul comercial nr. 8     – suprafaţă utilă: 11,70 mp. – preţ pornire: 45 lei/mp/lună cu TVA. inclus;

8. Spaţiul comercial nr. 9     – suprafaţă utilă:  6,12   mp. – preţ pornire: 45 lei/mp/lună cu TVA. inclus;

9. Spaţiul comercial nr. 11   – suprafaţă utilă: 15,70 mp. – preţ pornire: 45 lei/mp/lună cu TVA. inclus;

10. Spaţiul comercial nr.12  – suprafaţă utilă:  17,19 mp– preţ pornire: 45 lei/mp/lună cu TVA. inclus; 

11. Spaţiul comercial nr.13  – suprafaţă utilă:  8,82   mp. – preţ pornire: 45 lei/mp/lună cu TVA inclus.; 

12. Spaţiul comercial nr.14  – suprafaţă utilă: 8,79    mp– preţ pornire: 45 lei/mp/lună cu TVA inclus.; 

13. Spaţiul comercial nr.16  – suprafaţă utilă: 8,46   mp– preţ pornire: 45 lei/mp/lună cu TVA. inclus; 

    14. Spaţiul comercial nr.17  – suprafaţă utilă: 12,63  mp. –preţ pornire: 45 lei/mp/lună  cu TVA inclus.

III.4 Documentația de licitație: Pentru a putea participa la licitație, cei interesați trebuie să achiziționeze documentația de licitație. 

Documentația de licitație-cuprinde toate informațiile necesare privind obiectul, condițiile de participare, organizarea și desfășurarea a licitației. Aceasta se va achiziționa de la sediul organizatorului (str. Horea, nr. 9 fost EDILUL) în schimbul sumei de 50 lei (pentru care se va emite chitață și care va trebui depusă la dosarul de înscriere)

III.5 Data limită și locul de depundere a documentelor: 

Documentele se vor depune în dosar plic, sigilat, la sediulorganizatorului (secretariat), până cel târziu în data de 11.08.2022.

III.6 Documentele necesare:

• Certificat de înmatriculare emis de Oficiul Registrului Comerțului-original (excepție producătorii agricoli, persoane fizice)

• Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comerțului- doar persoanele juridice

• Dovada achitării garanției de participare la licitație

• Dovadă achitare contravaloarea documentație de licitație

• Declarațiie de participate (înscriere) la procedura- Formular nr. 1- original

• Plata creanțelor restante provenite atât de la facturile S.C. A.D.P. BEIUȘS.A. cât și a celor provenite de la Primăria Mun. Beiuș. 

• Declarație pe propria răspundere a persoanelor fizice/juridice (P.F.A., I.I., I.F. etc) din care să rezulte ca nu și-au încheiat activitatea, nu sunt în stare de reogranizare judiciară, faliment, ori lichidare, suspendate, etc. 

• Copie C.I. a administratorului.