ANUNȚ RECRUTARE
PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE DIRECTOR
(contract de mandat pentru o perioadă de 4 ani, cu perioadă de probă conform legislației muncii)
TERMEN LIMITĂ pentru înscriere: 25.05.2023, ora 16:00
DENUMIREA POSTURLUI:
1. Director
- OBIECTIVUL GENERAL AL ÎNTREPRINDERII
Obiectivul general al întreprinderii S.C. Administrația Domeniului Public Beiuș S.A. este să îmbunătățească calitatea serviciilor de administrare a domeniului public al mun. Beiuș și să sporească eficiența cu care aceste servicii sunt realizate.
Sunt așteptate următoarele rezultate strategice în următorii patru ani:
- Realizarea unui serviciu public de calitate.
- Creșterea numărului de clienți beneficiari.
- Reducerea cheltuielilor de exploatare, raportat la cifra de afaceri.
- Diversificarea paletei de servicii prestate către populație.
- PROFILUL CĂUTAT AL POSTULUI:
Candidații ideali pentru acest post dovedesc experiența solicitată si vor prezenta următoarele comportamente și atitudini:
- Analizează eficient problemele, identifică instrumente sau resurse pentru rezolvarea lor;
- Stabilesc priorități și planifică sarcinile pe care le desfășoară, sunt preocupați de îmbunătățirea constantă a performanței proprii și a salariaților din subordine, concentrându-se pe eficiență și eficacitate în atingerea rezultatelor;
- Rezultatul muncii prezintă în mod constant acuratețe;
- Își prioritizează munca și se asigură de finalizarea la timp a sarcinilor de serviciu;
- Capacitate de înțelegere și reacție rapidă;
- Capacitate mare de analiză și sinteză;
- Spirit de inițiativă;
- Încurajează activ o atitudine colaborativă și de cooperare;
- Se adaptează ușor, au o abordare pozitivă, contribuie și dezvoltă alternative.
- Se vor evita situțiile de conflict de interese sau incompabilități prevăzute de OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă a inteprinderilor publice, cu modificarile si completările ulterioare și Legea 31/1990 republicată, cu modificările și completările ulterioare.
- ATRIBUȚIILE ȘI RESPONSABILITĂȚILE PRINCIPALE ALE POSTULUI:
Organizarea, coordonarea, planificarea și controlul activităților derulate în cadrul seriviciilor, în vederea îndeplinirii obiectivelor stabilite.
-Urmărește încadrarea indicatorilor bugetari în limitele aprobate;
-Stabililește obiectivele generale de dezvoltare ale societății, în concordanță cu strategia elaborată de consiliul de administrație;
– Aprob
ă bugetul și rectificările acestuia;
– Identifică oportunitățile;
– Asigură managementul societății;
– Asigură rețeaua de relații necesare dezvoltării societății;
– Apară interesele societății.
Îndeplinirea obiectivelor și criteriilor de performață stabilite prin contractul de mandat.
III. CERINȚE PENTRU OCUPAREA POSTULUI
POST | CRITERII GENERALE |
DIRECTOR | Cetățenia română, cu domiciliul în România; Capacitate deplină de exercițiu; Candidatul trebuie să beneficieze de drepturile cetățenești; Să fi împlinit vârsta de 18 ani cel mai târziu la data depunerii candidaturii; Apt din punct de vedere medical pentru îndeplinirea funcției, starea de sănătate este atestată pe bază adeverinței medicale emisă de medicul de familie. Prezintă garanțiile morale necesare exercitării atribuțiilor avute în vedere (cum ar fi, dar nu limitativ: să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni); Îndeplinește condițiile de studii și vechime în specialitate. |
POST | CRITERII DE CALIFICARE SPECIFICE/OBLIGATORII |
DIRECTOR | Studii: Studii superioare absolvite cu diplomă de licență, de lungă durată în domeniul juridic, economic sau tehnic. Vechime în studii: minim 2 ani. Vechime în conducere sau administrare unor societăți publice sau private: minim 2 ani. |
POST | CRITERII DE CALIFICARE OPȚIONALE |
DIRECTOR | Cunoșterea Office 365 (Excel, Word): redactarea documentelor utilizate pentru desfășurarea activității, utilizare e-mail (nivelul competențelor, va fi menționat în CV). Cunoștințe in operarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P). Cunoșterea unei limbi străine, de circulație internațională. Posedă permis de conducere, categoria B. |
IV. CONȚINUTUL DOSARULUI DE CANDIDATURĂ:
– Formularul de înscriere (se găsește pe site-ul societății, Anexa 1);
– CV în format Europass;
– Copie a actului de identitate al candidatului;
– Copii ale diplomelor solicitate (și/sau atestate de echivalare a diplomelor obținute în străinătate, eliberate de Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educației Naționale) sau ale altor studii;
– Carte de muncă și/sau adeverință care să ateste vechimea în muncă pentru dovedirea experienței profesionale;
– Copie permis de conducere;
– Adeverință de la medicul de familie care să ateste starea de sănătate corespunzătoare; – Cazier judiciar;
– Copie certificat de naștere;
– Copie certificat de căsătoie (daca este cazul;
– Declarație procedură penală (se găsește pe site-ul societății, Anexa 2);
– Declarație consimțământ (se găsește pe site-ul societății, Anexa 3);
– Alte documente/atestate/avize care dovedesc îndeplinirea condițiilor de înscriere la concurs, dacă
este cazul.
V. REGULI DE TRANSMITERE A DOSARELOR DE CANDIDATURĂ:
Dosarele de candidatură se vor depune pe suport de hârtie în plic închis și sigilat la secretariatul S.C. A.D.P. BEIUS S.A., cu mențiunea ”aplicație pentru poziția de director al S.C. Administrația Domeniului Public Beiuș S.A.”
Toate documentele vor fi tehnoredactate.
VI. ASPECTE GENERALE PRIVIND PROCESUL DE DERULARE A CONCURSULUI:
Dosarele de candidatură incomplete, care nu se conformează regulilor sau care au fost transmise după data limită de depunere a candidaturii, vor fi declarate invalide și nu vor fi supuse verificării eligibilității. Fiecare candidat va primi numărul de înregistrare aferent dosarului, aceasta fiind totodată confirmarea pentru înscrierea la concurs. Rezultatele pentru fiecare probă vor fi consemnate prin indicativul –ADMIS- sau –RESPINS- în dreptul fiecărui număr de dosar. Candidații care au promovat proba dosarelor vor fi contactați prin e-mail sau telefon.
Candidații nemulțumiți de modul de organizare a concursului sau care consideră că procesul de facilitare a concursului afectează în mod direct egalitatea de șanse, de tratament și libertatea de exprimare a acestora, pot depune sesizări sau reclamații la secretariatul societății care vor fi înaintate către Comisia de soluționare a Contestațiilor din cadrul concursului. Depunerea sesizărilor nu afectează derularea probelor de concurs, iar Comisia de soluționare a Contestațiilor va răspunde acestora în cel mai scurt timp posibil (maxim 1 zi).
Contestațiile pot fi depuse de candidații nemulțumiți de rezultatele proprii obținute la proba dosarelor. Fiecare candidat are dreptul de a contesta doar propriile rezultate.
VII. CALENDARUL ACTIVITĂȚILOR DE CONCURS:
Nr. crt. | Acțiune | Perioada de desfășurare | Observații | Responsabilități |
1 | Publicarea anunțului de recrutare | 25.04.2023 | Publicarea anunțului se face prin grija președintelui Consiliului de Administrație. | Consiliului de Administrație |
2 | Depunerea dosarelor de candidatură | 25.04.2023 – 25.05.2023 | Candidaţii depun în format fizic, documentele cerute, în plic închis și sigilat. Lista lungă. | Candidați |
3 | Evaluarea dosarelor candidaților. | 26.05.2023 – 29.05.2023 | Evaluăm conformitatea administrativă dosarelor şi eligibilitatea candidaturilor. În caz de neclarităţi solicităm candidaţilor clarificări. Lista scurtă. | Comitetul de Nominalizare și Remunerare |
4 | Depunerea contestațiilor pentru proba dosarelor | 30.05.2023 | Candidații înscriși vor putea depune contestațiile la secretariatul societății. | Candidați |
5 | Soluționarea contestațiilor | 31.05.2023 | Soluționarea contestațiilor | Comisia de Soluționare a Contestațiilor |
6 | Depunerea declarației de intenție | 31.05.2023 – 07.06.2023 | Candidaţii nominalizaţi pe lista scurtă elaborează şi depun, declaraţia de intenţie, care va fi punctată în etapa de selecție finală. | Candidații |
7 | Analiza declarației | 08.06.2023 – 13.06.2023 | Comitetul de Nominalizare și Remunerare | |
8 | Interviul candidaților pe baza declarație de intenție | 15.06.2023 | În această etapă evaluăm competenţele şi trăsăturile candidaţilor, atât pe baza interviului, cât şi a declaraţiei de intenţie. | Comitetul de Nominalizare și Remunerare |
9 | Convocarea Consiliului de Administrație si numirea directorului pentru o perioada de 4 ani. | 20.06.2023 | Candidatul propus spre nominalizare şi acceptat va semna contractul de mandat. | Consiliului de Administrație Comitetul de Nominalizare și Remunerare |
- Candidații care vor fi selectați pentru a fi înscriși pe lista scurta, vor fi ulterior invitați să elaboreze o declarație de intenție pe baza scrisorii de așteptări. În conformitate cu H.G. 722/2016, scrisoare de așteptări va fi publicată pe pagina de internet cel târziu la data stabilirii listei scurte a candidaților.
- Dosarele ajunse după data și ora menționată, nu vor fi luate în considerare.
În cazul în care calendarul activităților de concurs va suferi modificări ulterioare, acestea vor fi postate
în timp util pe site-ul societatii.
Informații suplimentare la telefon: 0359/412.712 sau la adresa de e-mail: secretariat@adpbeius.ro.